INGATLAH!

HANYA DENGAN MENGINGATI ALLAH... MAKA HATI AKAN MENJADI TENANG...

Tuesday, May 4, 2010

::JALANG::

Salam...

Hari nie aku nak kisahkan sebuah kisah lah yg tertulis di dalam salah sebuah majalah.. sedih aku baca.... memikirkan nasib seorang isteri yang setia terhadap suaminya, yang mana suaminya curang dengannya selepas beberapa bulan kahwin dengannya...


Al kisahnya begini...
********************************************************************************
Namaku Lina. Aku baru berkahwin selama 3 tahun.. satu jangka masa yg pendek.. dalam usia perkahwinan yg mentah, berbagai cabaran telah ku hadapi.. aku seorang wanita yg berkerjaya tinggi. walaupun begitu, kerja di rumah tidak ku abaikan langsung.. walaupun letih pulang dari kerja, aku tetap melakukan tanggung jawabku sebagai seorang isteri... namun begitu, baru baru ini aku di kejutkan dengan 1 berita, di mana suamiku meniduri bekas kekasihnya (Siti yang bekerja di sektor awam) 6-7 bulan baru berkahwin. aku menangis.. hanya itu yg mampu ku lakukan.. aku sedih.. dan, langsung aku menelefon Siti, dan meluahkan apa yg terbuku di hatiku.. bukan apa, bagiku, seorang yg berpendidikan tinggi seperti Siti, dan seorang pendidik, tidak harus melakukan sesuatu di luar kawalan akal.. dan Siti, dengan bangganya, mengatakan, aku terlalu percaya pada suamiku. dan dia merasa kasihan dengan nasibku.. dan dia menempelak aku mengatakan aku juag buakn seorang yg baik... perlu di nyatakan disini, yg perlu di kasihan bukan aku.. sepatutnya dia.. kerana dia menjalinkan hubungan haram dengan lelaki yg bukan suaminya.. apa yang dia dapat.. dia tak dapat apa apa, melainkan perhubungan haram.. dan bukan menjadi miliknya pun.. Dia rugi dan kalah.. dan tenant aku tidak baik, sekurang-kurangnya, aku tidak melakukan seks rambang dengan jantan jantan lain.. dan aku hanya melakukannya denagn SUAMIKU.. kasihan dia.. tak kenal siapa dirinya sendiri... seorang JALANG... siapa yang beristerikan dia juga lelaki malang.. dan mungkin lelaki itu juga suka rambang seks sepertinya.. bayangkan, boleh buat aksi dalam keretanya.. bagi aku, aku tak rugi apa apa.. sedangkan, suamiku, telah hilanglah segala hormat ku kepadanya.. dia telah menghilangkan semua tu dalam satu perlakuan dengan perempuan, yg ku kira sebagai seorang JALANG.... akibat seks dgn Siti, suamiku telah di jangkiti dengan penyakit kelamin, yg kemudiannya mengakibatkan aku keguguran 7 bulan.... betapa sedihnya hati ini bila bayi yang bakal lahir mati hanya kerana nafsu JALANG dan suamiku sendiri... Nak salah kan suami ku?? mana ada kucing nak tolak ikan.. lebih lebih lagi kalau ikan tu dah siap di hidang dalam pinggan... Aku tak salahkan Jalang tersebut... sebab, kalau dah JALANG, mmg la begitu sifatnya..

*****************************************************************************

Komen aku:

Daripada kerajaan sibuk nak kenalkan pendidikan seks pada student sekolah menengah, ada baiknya mereka beri pendidikan seks pada kakitangan mereka sendiri yang sememangnya penuh dengan manusia liar dan uneducated... kalau dapat tangkap mereka buat benda tak senonoh, buang je mereka nie dari kerja, dan suruh depa nie jadi call girl sepenuh masa.. hehehe... jangan mare...

No comments: